Afhankelijk van het resultaat van Oranje kan het Welpielied uit de tv-reclame van Albert Heijn wel eens uitgroeien tot de zomerhit van 2008.
Mede door het gebrek aan acties bij andere supermarkt-ketens, is het nummer op weg om een regelrechte zomerhit te worden.
Albert Heijn is overigens voor de komende drie jaar sponsor van de Eredivisie. Daarvoor hebben Albert Heijn en Eredivisie Voetbal een overeenkomst gesloten. De samenwerking heeft een optie voor twee jaar verlenging.
"Als grootste supermarktketen van Nederland willen we een actievere maatschappelijke rol spelen op het gebied van sport en gezondheid’, licht Sander van der Laan, directeur Commercie van Albert Heijn, de overeenkomst toe. Voetbal vormt ook een ideaal platform voor spaaracties, vindt hij.
Het bericht komt daags na de bekendmaking dat Plus Supermarkten de samenwerking met Eredivisie Voetbal opzegde. De reden voor de beëndiging was de duur van het contract en de hoogte van het sponsorbedrag.